Spring til indhold Spring til søgning på Forsvaret.dk Spring til højrebar

Indholdsområde

 
 
 

Strategi 

Vi arbejder målrettet med at styrke vores indsatser. Her kan du se vores strategi frem mod 2020.

1. Hvad er vores strategiske ambition?
Ejendomsstyrelsens kerneopgave er at levere full service management af arbejdspladser, ejendomme og faciliteter.

2. Hvor skal vi fokusere?
Ejendomsstyrelsen leverer full service management til kunder inden for Forsvarsministeriets ressortområde og til andre kunder.

3. Hvordan vil vi vinde?
Ejendomsstyrelsen sikrer balancen mellem kundetilfredshed og omkostninger gennem effektiv løsning af kerneopgaven og ved at have konstant fokus på benchmark.

4. Hvilke kapabiliteter har vi behov for?

Ejendomsstyrelsen har stærke relationelle, styringsmæssige og analytiske kompetencer, der kan omsætte data til initiativer, der øger værdien for kunder og Ejendomsstyrelsen.

5
. Hvilken styrings- og ledelsesredskaber har vi behov for?
Ejendomsstyrelsen styrer efter meningsfyldte KPI’er på tværs af kunder, leverandører og styrelse. Til hver målsætning knytter sig en række pejlemærker for vores arbejde, der skal sikre, at vi arbejder hen mod vores strategiske ambition. 

Strategi


Vi udarbejder årligt en mål- og resultatplan, der er styrende for styrelsens drift og udvikling det kommende år. Du kan finde dem her:

Mål- og resultatplan 2017
Mål- og resultatplan 2016
Mål og resultatplan 2015
Sidst opdateret 19-06-2017 - kl. 14:42